کد خبر:3493
پ
گفتگو با جناب آقای مهندس رضا بخشی

سامانه جدید حامی چت خدمتی جدید از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

  حامی چت چیست؟   همزمان با ارزان‌ و سریع‌تر شدن ارتباطات اینترنتی با تکنولوژی ۳G و۴G و اخیرا ۵G، افراد بیشتری به استفاده از اپلیکیشن‌های تماس تصویری علاقمند شده‌اند.یک دهه قبل، اپلیکیشن‌های تماس تصویری ، شکستی نا امیدکننده بودند . طراحی خشک ، قالب‌های ثابت و صداهای نامفهوم و بی‌کیفیت آنها ، هیچ رغبتی […]

سامانه جدید حامی چت خدمتی جدید از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد
سامانه جدید حامی چت خدمتی جدید از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

 

حامی چت چیست؟

 

همزمان با ارزان‌ و سریع‌تر شدن ارتباطات اینترنتی با تکنولوژی ۳G و۴G و اخیرا ۵G، افراد بیشتری به استفاده از اپلیکیشن‌های تماس تصویری علاقمند شده‌اند.یک دهه قبل، اپلیکیشن‌های تماس تصویری ، شکستی نا امیدکننده بودند . طراحی خشک ، قالب‌های ثابت و صداهای نامفهوم و بی‌کیفیت آنها ، هیچ رغبتی در مخاطب ایجاد نمی‌کرد. اما استفاده از الگوریتم‌های بهبودیافته ، در کنار توسعه خطوط پرسرعت اینترنت ، موقعیت این اپلیکیشن ها را کاملا دگرگون کرده است . تلفیق این تکنولوژی‌ها باعث شد که امروزه ، چند کلیک تا برقراری یک تماس چهره به چهره با دیگران در هر جای دنیا فاصله داشته باشیم .از این رو سامانه حامی چت با بهره گیری از تکنولوژی بروز به جهت ارائه خدمت متمایز در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت در حوزه ناشنوایان ایجاد گردید.با اهتمام به اینکه این قشر امکان دریافت خدمت از طریق کانال تلفنی را نداشتند ، ایجاد این امکان جدید می تواند برخی از نیاز های این عزیزان را تامین کند .

 

 

 

 

خدماتی که از حامی چت دریافت می کنید

 

با استفاده از اپلیکیشن حامی چت، وب سایت آن می توانید از این امکانات پشتیبانی بهره مند شوید.

  • مشکلات مربوط به کارتخوان

  • کیپاد، کیف پول همراه پاسارگاد

  • درگاه اینترنتی

  • کارت

  • پروژه‌ها

  • موارد شارژ

 

 

 

 

 

 

 

در ادامه گفتگویی با جناب آقای مهندس رضا بخشی مدیر مرکز تماس شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در خصوص روند کار این سامانه داشتیم با ایران آی تی نیوز همراه باشید

 

سامانه جدید حامی چت خدمتی جدید از شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد

 

 

 

حامی چت به عنوان خدمتی کاملا متمایز رسما رونمایی شد، آقای بخشی چه نیازی موجب خلق ایده حامی چت شد و چه هدفی را دنبال می کند؟

این ایده در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت به جهت ارائه سرویس به حوزه ناشنوایان که عملاً ارائه خدمت از طریق کانال تلفنی ،  برای این عزیزان میسر نبود شکل گرفت. همچنین  ایجاد یک کانال ارتباطی جدید و کاملاً متمایز جهت ارائه سرویس به سایر مشتریان .

امکانات و قابلیت های حامی چت چیست؟

ارائه سرویس پشتیبانی تصویری و متنی به صورت همزمان در تمامی حوزه های فعالیت شرکت (Pos ، Ipg ، Mpg و کارت) با قابلیت ارسال فایل به صورت Text ، Video و Voice

 

بی شک تحقق این ایده با موانعی روبرو بوده و کار بزرگی انجام شده که این امکان فراهم شود و به عنوان اولین PSP این خدمت را ارایه دهیم، از سختی های راه برایمان بگویید.

در بدو راه بزرگترین چالش انتخاب یک شرکت فنی معتبر بود که  توانایی انجام چنین پروژه را داشته باشد که این مهم به خوبی انجام پذیرفت .

برنامه های آتی که برای توسعه این خدمت در نظر گرفتید چیست؟

ارائه کلیه خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف و سایر  فضاهای کسب و کار .

 

الان این سامانه برخط است و می توان مشاهده نمود؟

بله هم اکنون در آدرس hamichat.pep.co.ir قابل مشاهده است و نسخه اندروید این محصول نیز آماده شده است و به زودی بر روی سیتم عامل iOs نیز عرضه خواهد شد.

ایران آی تی نیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید